В сезон святкових розпродаж

10 маркетингових хитрощів супермаркетів

Нині час святкових розпродажів. Як максимально скупитися, і не потрапити на хитрощі продавців – у цій добірці порад. Звичайні супермаркети йдуть на деякі хитрі виверти, які дозволяють збільшити прибуток. Покупцям супермаркетів варто знати деякі хитрощі і тонкощі маркетологів, які використовуються в звичайному магазині для того, щоб збільшити продажі. Нині ми розглянемо 10 найбільш поширених способів збільшення продажів.
• Товари, які розташовані на рівні очей. Найдорожчі товари викладають на рівні очей відвідувачів, на самому видному місці. Якщо ви піднімите очі вгору і вниз, то ви зможете пошукати більш дешевий аналог даного товару. Тому, проходячи між стелажами магазинів, звертайте увагу не тільки на ті речі, які знаходяться прямо перед вами, але іноді і опускайте очі вниз або піднімайте їх вгору. Це дозволить вам заощадити гроші.
• Купуйте свіжі товари. У супермаркеті весь час намагаються спочатку продати товар з найменшим терміном придатності, тому такі товари виставляють в перші ряди. Найсвіжіші товари, тільки що привезені, відправляються в глибину. Тому, якщо ви хочете придбати свіже молоко чи сир, то потрудіться заглянути в останні ряди викладки товарів, там ви знайдете все найкраще і свіже.
• Перестановка в супермаркеті. Напевно, ви помічали, що у вашому улюбленому магазині періодично відбувається повне перепланування. Це робиться саме в маркетингових цілях. Якщо ви ходите в магазин кожен день то вже знаєте, де лежить хліб і молоко, де ковбаса і шоколад і стрімко прямуєте саме в цей відділ, минаючи всі інші. Коли відбувається перепланування, ви вже точно не знаєте, де знаходиться потрібний вам товар, і вам доводиться розглядати всі стелажі. Таким чином, кошик ваших покупок поповнюється.
• Музичний супровід. Йдучи по супермаркету на хвилину вслухайтеся, як правило, в магазинах завжди грає музика. Дуже часто вона спокійна, розмірена і мелодійна. Насправді це ще одна стратегія, яка спонукає вас до купівлі. Волею-неволею ви чуєте цю музику і підлаштовуєтесь під неї, тобто починаєте ходити більш повільно, зупиняєтесь біля яскравих стелажів. До речі, яскраві стелажі це також маркетингова хитрість.
• Другий товар безкоштовно. Напевно, всі ми стикалися з такою акцією «купи один товар, отримай у подарунок другий». Пропозиція досить приваблива, але дуже часто ми не потребуємо другий аналогічний товар. Пропозиція отримати його безкоштовно нас підштовхує до покупки. Таким же чином діють і різні акції, знижки 50%, 60%, 70%, 80% і 90%. Купуючи товар з такою знижкою, ми не економимо, так як насправді перед такими акціями і розпродажами, як правило, вартість товару збільшується спочатку в 2 рази, а потім вже дається знижка. Таким чином, ви не економите, а купуєте товар за тією ж ціною, а то й дорожче.
• Товари за акції, або так званий, доважок. Наприклад, купуючи пиво, до нього можуть бути прикріплені смачні горішки або чіпси. Купуючи чай можна отримати в подарунок печиво або цукерки. Це ще один з маркетингових вивертів. Дуже часто ми йдемо в магазин, і в список покупок не входить, наприклад, кава, однак, проходячи повз кавові полиці ми бачимо, що до нашої улюбленої кави в подарунок дається дуже красива чашка або ж ще одна така ж маленька баночка кави. Таким чином, ми купуємо каву, яка спочатку була не потрібна.
• Вітрина, яка замикає прохід. Дуже часто ми звертаємо увагу на вітрини в кінці проходу. Як нам здається, там можна знайти дуже вигідну пропозицію, багато потрібного товару. Насправді краще переконатися, чи справді ціна товару розумна. Дуже часто буває так, що вартість товару на таких вітринах невиправдано завищена.
Великі візки. Ви коли-небудь замислювалися, чому в магазинах співвідношення візків і кошиків приблизно 3 до 1? Це ще одна тактика. У візок більше влізе. Якщо наш візок заповнений лише на половину, то на підсвідомому рівні нам хочеться набити його повністю, тому якщо ви не збираєтеся купувати велику кількість товару, то краще захопити з собою кошик. Адже візок — це ще одна хитрість майстерних маркетологів.
• Товари біля каси. Коли ви стоїте в черзі до уваги пропонується велика кількість різних приємних дрібниць, смакоти, які ми обов’язково захочемо купити. Якщо ви йдете в магазин з дітьми, що, до речі, є великою помилкою, то будьте впевнені: біля каси ваша дитина обов’язково побачить кіндер-сюрпризи, смачні шоколадки, цукерки, чупа-чупси, жуйки та інші солодощі, які так люблять діти. І звичайно ж дитина починає канючити солодощі і щоб уникнути істерики недалекоглядні батьки, як правило, купують своїм діткам ці ласощі.
• Розташування прилавків. Як правило, найбільш часто купований товар – хліб, молочна продукція, ковбаси знаходяться в найвіддаленіших кутках магазину, прямуючи туди, ви обов’язково пройдете повз кольорові вітрини і стелажі з горішками, всякими смаколиками і іншими милими речами, які так і просяться у кошик.
Ось 10 прийомів в супермаркетах, які непомітно впливають на нашу підсвідомість, закликаючи зробити ще більше покупок. Ми сподіваємося, що ця публікація буде для вас корисною й, ідучи в супермаркет, ви будете інформовані про деякі хитрощі і тонкощі маркетингової стратегії роздрібних магазинів. Це дозволить вам заощадити пару тисяч з вашого бюджету і при цьому не втрапити на спокусу здійснити непотрібні покупки.

Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *