І ЗНОВУ ПРО ЧИГИРИНСЬКІ МІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

В продовження соціально-гострої теми чигиринських міських перевезень журналісти “Чигиринських вістей” 10 і 11 грудня провели свої рейди  від Нового Чигирина до Галаганівки. І ось що з’ясували.

10 грудня по вказаному маршруту автобуси курсували скажимо так, з допустимим пасажиронавантаженням, вщент запоівнених автобусів і значної толокнечі пасажирів не було помічено. Думаємо, що це пов’язано  з тим, що все-таки перевізник дотримався графіку і пустив автобуси інтервалом через 10 хв. І як це можна було встигнути?  В автобусі навіть видавали квитки. Так, після незначної словесної перепалки, але ж видавали. Тож пасажири, не соромтеся, вимагайте квиток. Адже тільки квиток є тією правовою підставою, ба навіть більше, договором про Ваше перевезення. І у випадку ДТП або інших форс-мажорних обставин виключно квиток є правовою підставою для того, щоб довести, що ви взагалі були в цьому автобусі, вимагати  відшкодування матеріального, морального збитку, нанесеної шкоди здоров’ю, страхових виплат, адже отримавши квиток від водія ви автоматично застраховані в одній із українських страхових компаній. Це обов’язок перевізника згідно законодавства України. Крім того, з кожного квитка повинні сплачуватися податки, проходити реєстрація через фіскальну службу. І Ви не повинні вимагати квиток –  дали гроші водію, він навзаєм вам замість Ваших грошей дає квиток. Ось така сутність угоди. Квитки повинні давати всім, і пільговикам теж. А то якась тіньова економіка виходить.

11 грудня ситуація з перевезеннями в Чигирині була вже гірша, автобуси зранку з краю Чигирина були вже переповнені, бо багато людей сідають “на круг”, особливо пільговики. До речі, що стосується пільгових перевезень по місту, то ми отримали офіційні дані з Чигиринської міської ради  щодо відшкодування перевізнику перевезення пільгових категорій населення.

Так от, станом на 10 грудня 2018 року за 11 місяців 2018 року з міського бюджету на рахунок перевізника було сплачено компенсації 303 тисячі 781 грн. За грудень проплата теж буде. Заборгованості міський бюджет перед перевізником не має.Крім того за маршрут до центру Галаганівки, Галаганівська сільська рада теж сплачує перевізнику компенсацію за пільговиків. За офіційною інформацією з сільскої ради за період січень-грудень 2018 року  цьому перевізнику сплачено 26 тис. грн. Залишилось доплатити 800 грн., що буде зроблено ближчим часом.

Жителі Галаганівки, а тапер фактично Чигиринської ОТГ (вибори ж 23 грудня, не забуваємо!) дуже стурбовані тим, що цей маршрут припинить своє існування та налаштовані рішуче відстоювати свої права на перевезення.За нашими приблизними підрахунками з Галаганівки щодня на роботу до Чигиринв їздять 68 осіб, 28 школярів, третина з яких старшокласники і студенти коледжу, у дитячий садок – 10 дітей і троє до Чигиринського реабілітаційного центру. Тож залишати  цих людей без транспортного сполучення ми не дозволимо.

Крім того,  у зв’язку з перебільшенням гранично допустимого пасажиронавантаження в автобусі під час рейсу, батькі скаржаться, що дітям не вистачає сидячих місць в автобусі, а якщо дитинка придбавши квиток ра рівні з дорослим, присіла на сидіння, то таку дитинку треба ще й присоромить і зігнати з місця, щоб вступила його. А ту дитину в толокнечі просто затоптують, псують одяг, і це факт. Так бути не може, адже дитина, не заробляючи коштів також платить   в місяць за проїзд 160 грн. Двоє дітей – 320 грн. тільки на автобус. Ось така арифметика.

За таких умов усі пасажири мають право хоча б на мінімальний, підкреслюємо, мінімальний рівень комфорту перевезення і дотримання їх прав.

Що ж  будемо ситуацію моніторити далі та відстоювати права пасажирів.

Далі буде…

Ірина Терещенко, кор. “ЧВ”

Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *